25 Haziran 2026, 13:30:33
Dolar 46,5154
Euro 52,9470
Altın 5.947,95
BİST 14.554,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun 25°C
Az Bulutlu
Samsun
25°C
Az Bulutlu
Çar 27°C
Per 27°C
Cum 26°C
Cts 26°C

Canik’te gençler sağlıkta dijital dönüşüm projeleriyle ödüllendirildi

Canik’te gençler sağlıkta dijital dönüşüm projeleriyle ödüllendirildi
25 Haziran 2026 11:58
44
A+
A-

Samsun’un Canik ilçesinde, Canik Belediyesi tarafından düzenlenen “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasının ödül töreni gerçekleştirildi. Yarışmada öğrenciler, sağlık alanında dijital dönüşüm, yapay zeka destekli kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerindeki yenilikçi teknolojiler üzerine hazırladıkları projeleri sergiledi.

Sağlık ve Teknolojide Genç Yetenekler Ödüllendirildi

Canik Belediyesi’nin, ‘üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik’ hedefi doğrultusunda hayata geçirdiği proje yarışması, gençlerin sağlık sektöründeki yenilikçi fikirlerini ortaya çıkarmayı amaçladı. Yarışma kapsamında öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zeka araçlarıyla kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde yenilikçi teknolojiler gibi konularda geliştirdikleri projeleri jüri ve ziyaretçilerin beğenisine sundu. Dereceye giren öğrenciler, düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.

Başkan Sandıkçı: “Teknolojide Lider Nesiller Yetiştiriyoruz”

Törende konuşan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini ve onların yeteneklerini keşfetmelerine olanak sağlayan çalışmaları yoğun bir şekilde sürdürdüklerini belirtti. Başkan Sandıkçı, ❝Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle rol model nesiller için çalışmaya devam ediyoruz❞ dedi.

Başkan Sandıkçı, yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için özel etkinlikler ve programlar düzenlemeye devam edeceklerini ifade etti. ❝Canik’imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu❞ şeklinde konuştu. Sandıkçı, eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatilinde de gençleri bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojilerle ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceklerini ekledi. ❝Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum❞ dedi.

Yarışmaya Yoğun İlgi ve Katılım

Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen yarışmanın ödül töreni, Canik Macera Parkı’nda gerçekleşti. Törene Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, sergilenen projelere yoğun ilgi gösterdi ve gençleri alkışlarla destekledi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.