Canik’te gençler sağlıkta dijital dönüşüm projeleriyle ödüllendirildi
Samsun’un Canik ilçesinde, Canik Belediyesi tarafından düzenlenen “Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar” proje yarışmasının ödül töreni gerçekleştirildi. Yarışmada öğrenciler, sağlık alanında dijital dönüşüm, yapay zeka destekli kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerindeki yenilikçi teknolojiler üzerine hazırladıkları projeleri sergiledi.
Sağlık ve Teknolojide Genç Yetenekler Ödüllendirildi
Canik Belediyesi’nin, ‘üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik’ hedefi doğrultusunda hayata geçirdiği proje yarışması, gençlerin sağlık sektöründeki yenilikçi fikirlerini ortaya çıkarmayı amaçladı. Yarışma kapsamında öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zeka araçlarıyla kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde yenilikçi teknolojiler gibi konularda geliştirdikleri projeleri jüri ve ziyaretçilerin beğenisine sundu. Dereceye giren öğrenciler, düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.
Başkan Sandıkçı: “Teknolojide Lider Nesiller Yetiştiriyoruz”
Törende konuşan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini ve onların yeteneklerini keşfetmelerine olanak sağlayan çalışmaları yoğun bir şekilde sürdürdüklerini belirtti. Başkan Sandıkçı, ❝Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle rol model nesiller için çalışmaya devam ediyoruz❞ dedi.
Başkan Sandıkçı, yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için özel etkinlikler ve programlar düzenlemeye devam edeceklerini ifade etti. ❝Canik’imizde gençlerimizi yarının dünyasına hazırlıyor, teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz. Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar proje yarışmamızla sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projelere dönüştüren gençlerimiz yeni bilgiler öğrenirken, aynı zamanda yeteneklerini keşfetme fırsatı buldu❞ şeklinde konuştu. Sandıkçı, eğitim öğretim yılında olduğu gibi yaz tatilinde de gençleri bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojilerle ilgili etkinlikler ve atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeyi sürdüreceklerini ekledi. ❝Fikirleri ve yetenekleriyle birbirinden kıymetli projeler geliştiren tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum❞ dedi.
Yarışmaya Yoğun İlgi ve Katılım
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen yarışmanın ödül töreni, Canik Macera Parkı’nda gerçekleşti. Törene Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, Canik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Yusuf Celil Caner, Canik İlçe Tarım Müdürü Mehmet Gül, Canik İlçe Nüfus Müdürü İbrahim Kök ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, sergilenen projelere yoğun ilgi gösterdi ve gençleri alkışlarla destekledi.