27 Haziran 2026, 14:18:24
Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
BİST 14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun 27°C
Hafif Yağmurlu
Samsun
27°C
Hafif Yağmurlu
Paz 26°C
Pts 28°C
Sal 28°C
Çar 28°C

Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık’tan personele teşekkür

ZONGULDAK (AA) – Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 22. Uluslararası Sevgi, Barış, Dostluk, Kültür ve Sanat Festivali'nde görevli …

Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık’tan personele teşekkür
29 Temmuz 2022 14:40
314
A+
A-

ZONGULDAK (AA) – Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 22. Uluslararası Sevgi, Barış, Dostluk, Kültür ve Sanat Festivali'nde görevli personele teşekkür etti.

Posbıyık, belediye sosyal tesislerinde düzenlenen yemekte yaptığı konuşmada, festival süresince belediye personelinin canla başla çalıştığını söyledi.

Büyük bir organizasyona ev sahipliği yaptıklarını anlatan Posbıyık, “4 gün bu kentte yüz binler bir araya geldi. Yaptığımız işlerin şehrin ekonomisine katkı yapmasını, ticari hayatı zenginleştirmesini, istihdam oluşturmasını ve şehrimizin bir markaya dönüşmesini hedefleyerek 22 kez festival düzenledik. Festivalimiz giderek büyüdü. Türkiye'nin en büyük festivali olma ödülümüzü gururla taşıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Posbıyık, emeği geçenlere teşekkür belgesi verdi.

Muhabir: Nurhan Çorlu

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.