Dolar 32,6919
Euro 35,4190
Altın 2.477,50
BİST 10.864,08
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun 28°C
Hafif Yağmurlu
Samsun
28°C
Hafif Yağmurlu
Sal 29°C
Çar 28°C
Per 29°C
Cum 30°C

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor

İSTANBUL (AA) – Mastercard, dünyanın en hızlı büyüyen e-spor'u Valorant için düzenlenecek Valorant Champions Tour'a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu.Mastercard açıklamasına göre, Mastercard, e-spora olan desteğini VCT sponsorluğu ile genişletiyor.Ka…

Mastercard, Valorant Champions Tour sponsorluğuyla e-spor desteğini sürdürüyor
17 Temmuz 2023 14:13
75
A+
A-

İSTANBUL (AA) – Mastercard, dünyanın en hızlı büyüyen e-spor'u Valorant için düzenlenecek Valorant Champions Tour'a (VCT) sponsor olduğunu duyurdu.

Mastercard açıklamasına göre, Mastercard, e-spora olan desteğini VCT sponsorluğu ile genişletiyor.

Katılımcıların Riot Games imzası taşıyan Valorant oyununda kazanan ekip olmak için mücadele edeceği turnuva sponsorluğu kapsamında Mastercard, dünyanın en iyi Valorant takımlarının ağustosta Los Angeles'ta yarışacağı etkinlik serisini destekleyecek.

Mastercard, 2018 yılında yine Riot Games imzası taşıyan, dünyanın en büyük e-sporu olan League of Legends’ın da ilk küresel sponsoru olmuştu. Devam eden bu iş birliği ve yeni VCT sponsorluğu ile Mastercard, tutku dolu yeni kitlelere e-spora ulaşma fırsatları yaratarak oyuncuların dijital deneyimlerini geliştirmelerine destek olmayı sürdürecek.

Küresel bir fenomen haline gelen; yaş, cinsiyet, ırk ve kültür farkı gözetmeksizin herkesin katılım gösterebildiği oyun ve e-spor alanları günümüzde film ve müzik sektörlerinin toplamından daha fazla ciro elde ediyor.

Özellikle Z jenerasyonunun yüzde 90'ı oyun tutkunları olarak bilinirken, oyun ve e-spor sektörünün büyümesini sürdürerek 2026'da yıllık hasılasının 325 milyar doları aşması bekleniyor.

Muhabir: Fatma Eda Topcu

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.